Kablage

Vi levererar kundanpassade kablage, som kabelhärvor och kabelstammar, till alla branscher och till alla möjliga projekt, stora som små. Med 40 år i branschen har vi en gedigen erfarenhet av kablage. Vi erbjuder kundanpassade helhetslösningar som underlättar kundernas produktionsprocesser. Med vår erfarenhet och kunskap kan vi komma med förslag på smarta lösningar för att säkerställa rätt kvalitetsnivå i projektet, samt förbättra ekonomin i produktionsprocessen.

Snabba leveranser av högkvalitativa kablage

Tack vare en strömlinjeformad logistik med bland annat egna lastbilar och en effektiv produktion har Asso® möjlighet att erbjuda alla volymer, stora som små där vi har en hög flexibilitet med säkra och snabba leveranser. På detta sätt kan vi leva upp till kundernas önskemål och bli din trygga och stabila samarbetspartner. Oavsett om du önskar kundanpassade eller standardkraftkablar, så hittar du det hos oss. Inget projekt är för litet eller för stort – välkommen med din förfrågan!

Fördelar med Asso® kablage

• Kablage som lever upp till de höga krav som ställs inom industrin
  • Snabba och säkra leveranser
  • Prisvärda produkter